زندگی

زندگی

زندگی کوزه آبی خنک و رنگین است،
آب این کوزه گهی تلخ، گهی شور، گهی شیرین است.
زندگی گرمی دلهای بهم پیوست است ،
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

کار

قبل از این که اینجا بیام و شروع به کار کنم با مدیر اداری صحبت کردم بهم گفت دو هفته کار یه هفته استراحت

اما وارد کار که شدم شنبه تا چهارشنبه کار اعلام شد و پنجشنبه جمعه تعطیل

خدا را هزار مرتبه شکر می کنم .


از کار قبلی که بیرون اومدم سه ماه بیکار بودم . سه ماه بیکاری را نتیجه کفران نعمت می دونم . دقیقا در زمان بیکاری با جون و دل به این مساله رسیدم.


  • مـــــ ـ ـ ـ سـ ـ ـ ـ ـعـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـود

نظرات  (۲)

إن شاءالله موفق بشید.....
دلتون همیشه خدایی.وقتی خدا رو شاکر باشی همیشه دستت رو میگره که یه وقت زمین نخوری.با خدا باش پادشاه باش
پاسخ:
ایمیلتون برام خیلی اشناست 
ممنون که برام کامنت میذارید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی