زندگی

زندگی

زندگی کوزه آبی خنک و رنگین است،
آب این کوزه گهی تلخ، گهی شور، گهی شیرین است.
زندگی گرمی دلهای بهم پیوست است ،
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

دلم می خواد ها.............

خیلی وقت هست که کربلا دلم میخاد 

خیلی وقته دلم یه مسافرت توپ می خواد

خیلی وقته که دلم دوستای قدیمی ام را می خواد - خط قرمزه به نظرتون؟؟؟؟؟؟؟


وای یادم اومد . در همین دنیای مجازی هم دست از سرم آدم بر نمی دارند . همین دنیای هم پشت سرت حرف می زنند - رابطه ات را با دیگران خراب می کنند - وای خدا  همینجا  هم زیر آب می زنند . 


  • مـــــ ـ ـ ـ سـ ـ ـ ـ ـعـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـود

نظرات  (۳)

هعییییییی

آدم هردنیایی که برا خودش میسازه بازم میان و به قول شما رابطه ی طرفو نقش برآب میکنن

لایک
پاسخ:
چاره ای هم نیست باید سوخت و ساخت

سلام مسعود جان... قبول کن خودتم یکم فاصله گرفتی از ما......گاهی یه بوقی بزن خوشحال میشیم از دیدنت

پاسخ:

سلام

خوشحالم که فراموشمون نکردی . دمت گرم

چشم حتما میام - حق باشماست . حتما مقصر من هم  هستم


اونهایی که دوستشون داری و بهشون سر میزنی میذارنت کنار .بقیه که دیگه بماند




سلام... وای که چه چیزها دلتون می خواد انشالله سفر کربلا قسمت تون بشه ... التماس دعا
پاسخ:
سلام - انشاالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی