زندگی

زندگی

زندگی کوزه آبی خنک و رنگین است،
آب این کوزه گهی تلخ، گهی شور، گهی شیرین است.
زندگی گرمی دلهای بهم پیوست است ،
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

برجام از نوع یخچالی

دارم لطف می کنم یخچال دفترمون در محل کار را مرتب می کنم .
 همکارم به رو خودش هم نمیاره که باید یخچال را مرتب کنه 
وضعیت یخچال را قبل و بعد از توافق برجام ببینید






  • مـــــ ـ ـ ـ سـ ـ ـ ـ ـعـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـود

نظرات  (۷)

  • کلاغ دمسیاه
  • قار قار قار قار قار قار قار قار قار قار قار قار قار قار قار قار ...بشتابید تا رستگار شوید ..
    پاسخ:

    اوه چقدر هم قار قار می کنید

          کجا بشتابیم حالا ؟ 





    راستی ادرس وبت را یادت رفته برام بذاری.

    خخخخخخخخخخ

    خیلی خوب مرتب کردی...آفرین
    پاسخ:
    ما اینیم دیگه
  • بنده خدا ...
  • Wow
    خیــــــــــلی مرتب شده دست مریزاد

    پاسخ:
    مرسی

    حالا چرا عکسا کجن ..گردنم درد گرفت خو....در ضمن قبل از تمیز بودن اصلا اب میوه نبود بعد یهو یه عالمه ابمیوه بود ..هجی مجی کردی؟؟

    پاسخ:

           ههههههههههههههه

    آمیوه ها تووو کارتون بودن . ما از خودمون نظم دروکردیم گذاشتیم تووو یخچال

    افرین به شما.چقد زبر وزرنگین.خخخ
    پاسخ:
    ماه اینیم دیگه - چیکار میشه کرد خخخخ
    نظراتمو برای این ژست و ژست بعدیتون خصوصی ارسال کردم که تایید نمی کنید؟
    پاسخ:
    معمولا کامنت های دوستام تایید نمی کنم 
    ولی الان هر چی کامنت داده بودید را  تایید کردم 


    چرا کامنت های دوستاتون رو تایید نمیکنین؟
    پاسخ:
    مزاحم زیاد هست . دوست ندارم با تایید کامنت ها مزاحمین به وب دوستام هم برسند
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی