زندگی

زندگی

زندگی کوزه آبی خنک و رنگین است،
آب این کوزه گهی تلخ، گهی شور، گهی شیرین است.
زندگی گرمی دلهای بهم پیوست است ،
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

جمعه دیگر و دانشگاه


جمعه از اول صبح تا غروب خورشید به کلاس و درس میگذره 

از بد سلیقه گی دروس تخصصی را آخرین ساعاته 

وقتی که حسابی خسته ای باید تازه دروس تخصصی و برنامه نویسی را یاد بگیری


تصویر غروب خورشید از پله های دانشگاه  نشان از  پایان کلاس های روز جمعه است


این هم تصویر لنج ها که نزدیک دانشگاه اند و من از روی سقف دانشگاه عکس گرفتم 


***

وضعیت بغرنج مالی تا جایی ادامه پیدا کرده که من امروز بی اینترنتم و بسته ام را تمام کردم

الان شبیه معتادها شده ام . نمیدونم با موبایل بی اینترنت چیکار کنم  

  • مـــــ ـ ـ ـ سـ ـ ـ ـ ـعـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـود

نظرات  (۵)

چقد قشنگه

پاسخ:
قشنگ می بینید
سلام معتاد.
بابای من نباید معتادباشه میبرمت کمپ معتادان اینترنت ترکت میدم.
بایاداوریش دوباره بوی تازگی به خودش میگیره
پاسخ:
دیگه معتاد شدم 
اگه ته جیبم مونده بود الان داده بودم اینترنتم شارژ کرده بودم
وقتی دوستایی به اون خوبی دارم  


ادرست را برام بذار - ندارم 


چه غروب قشنگی
پاسخ:
عکسی که من میگیرم نمیتونه قشنگ نباشه 
بابای من وبی پولی!!! استغفرالله نگو این حرفارو :((((
منم جزو همون خوبا بودم همون دوست خوبا بللللللللللللللللللله
پاسخ:
من باباتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 


چرا باید منو بابا صدا بزنی 

ببخشیدا  این را نمی تونم بفهمم
سلام ، چه قدر عکساتون قشنگه ، ما ههمون معتادیم ، پس سلام دوست معتاد من ، تمرین کنید واسه چند روز شاید بشه باهش کنار اومد ،
دانشگاه رفتن در روز جمعه خیلی سخته ، خدا قوت
پاسخ:
سلام 

در کنار یه جمع صمیمی بودن خیلی لذت بخشه 
من بهشون وابسته شدم
و این جمع را دوست دارم 
این وابستگی  یه نوع اعتیاد شیرینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی