زندگی

زندگی

زندگی کوزه آبی خنک و رنگین است،
آب این کوزه گهی تلخ، گهی شور، گهی شیرین است.
زندگی گرمی دلهای بهم پیوست است ،
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

حکایت است چه کنم .....

سه شنبه هفته گذشته یکی از رئیس های بالا برای بازدید از پتروشیمی ها تشریف آوردن .
معمولا در این بازدبد ها به گروهی که برای بازدید میان هدیه میدن  و این هدیه را پتروشیمی ها تهیه می کنند. مثلا کیف میدن یا مثلا تبلت میدن . ایندفعه فلش مموری هشت گیگ دادن
30 فلش مموری دست ما رسید که از 30 عدد من و همکارم قرار گذاشتیم دو تا را برای خودمون نگه داریم .
در آخرین لحظه مدیر قسمت گفت فلش را بدید بهشون من خودم براتون میخرم. گفتیم باشه و فلش ها را همکارم برد که به دستشون برسونه
امروز رییس اومد . بحث فلش ها را پیش کشیدم که فلش را هر جور شده برای خودمون بگیرم . همکارم میگه من از اون 30 تا یکی را برای خودم برداشتم 
گفتم چی؟؟؟؟؟  
گفت وقتی داشتم فلش ها میبردم یکی به اصرار ازشون گرفتم. گفتم من چی؟ میگه یکی بیشتر نداد.
فکر می کردم همچین کاری بکنه . با رفتاری که ازش دیدم چیز عجیبی نبود . 
نمی دونم ناراحت باید بشم یا نه  اما  خودم را میزارم در اون موقعیت ایا اگه من بودم همینجور رفتار می کردم؟  این را مطمین هستم اگه من بودم یا برای اون هم میگرفتم و یا اصلا برنمیداشتم.  
اصلا وجود یک فلش برایم مهم نیست هاااا اصلا . اصلا یک ثانیه هم به فلش فکر نمی کنم .
 مهم این همکاره - مهم رفتار این همکاره که متاسفانه ..........
چقدر کم اند ادمهایی که باهات صد درصد رفیق و همراه باشند . 

 

  • مـــــ ـ ـ ـ سـ ـ ـ ـ ـعـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـود

نظرات  (۳)

خوب تو این دوه و زمونه هر کسی به فکر منافع خودش و معلوم که این همکارتونم اول به فکر خودشه ، اشکال نداره خوبه که همین فلش باعث شد بهتر بشناسینش ، عوض شما نون قلبتو می خوری
پاسخ:
نمی دونم واقعا 
شاید من توقعم زیاده 
 
در کل همیشه سعی کردم از همچین آدمهایی دور بشم
نمی تونم به ارتباط دوستانه باهاشون داشته باشم
اره درسته درسته
لاییییییییییییییک
پاسخ:
مرسی
مگه نشنیدی هر کی به فکر خویشه کوسه به فکر ریشه
پاسخ:
نباید اینطور باشه 
وقتی به رفیقت میگی اخوی من اینطورم تو هم اینطور باش دیگه هر که به فکر خویشه نباید باشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی