زندگی

زندگی

زندگی کوزه آبی خنک و رنگین است،
آب این کوزه گهی تلخ، گهی شور، گهی شیرین است.
زندگی گرمی دلهای بهم پیوست است ،
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

داعش

دارم فکر می کنم  چرا باید بین یه مرد و یه زن اینقد فاصله باشه؟


چرا باید اینهمه فکر یه مرد مشغول یه زن باشه و برعکس؟

چرا باید عاشق بشی؟

چرا باید دایم آنلاین بودنش را ببینی و جرات یه پیام دادن بهش را نداشته باشی؟

اوه 

چقدر چرا به ذهنم میاد . برای هیشکدومش جوابی پیدا نمی کنم 




به داعشی ها دارم می خندم . چقدر این نوع بشر احمق آفریده شده 

اصلا از خودشون می پرسن چرا دارن آدم می کشند؟ از چی میخان دفاع کنند؟؟؟؟؟؟  از سرزمین نداشته اشون ؟ یا فکر می کنند ابوبکر بغدادی  قراره خلیفه پیشدادی بشه 

از سر بریدن و کشتن و سوزاندن آدمها چه لذتی می برند؟  حیفه نام آدم را برای اینها بگذاریم 

زامبی هایی که در فیلم ها می دیدیم همین ها هستند 


بیخیال بگذرید - اشفتگی های ذهنی ام را اینجا نوشتم شاید از ذهنم به در برود


  • مـــــ ـ ـ ـ سـ ـ ـ ـ ـعـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـود

نظرات  (۹)

  • مهرگان کرباسى
  • در تلاشم یه وبلاگ اینجورى بسازم و افکارم تو بریزم توش مثل شما! راستى به وبلاگ منم سر بزنین
    بدجور ذهنت ودرگیر عشق وعاشقی کردی.
    بیخیال عامو
    این دنیا به هیچکی وفانکرد
    پاسخ:
    عامو کاری با دنیا نداریم 
    وفا نکنه اشکال پیش نمیاد
    عاشقی درد سرس یود نمیدانستیم حاصلش خون جگیری بود نمیدانستم . من عاشق آقامونم ولی امام زمان حتی یه نگاه هم به من نمیکنه واقعا چرا؟؟؟
    پاسخ:

    ما بهش نگاه نمی اندازیم

    مشکل ار ماست . 

    عیب کار را باید در خود ببینیم

    داعشی ها که وحشی هستن حیوونن زامبی واقعن زامبی هستن
    در رابطه با عشق و عاشقی هم که ... بیخیالش
    پاسخ:

    عشق و عاشقی باید لمس کرد

    اگه لمس کرده باشی بیخیالش نمیشی

  • ماهی سیاه کوچولو
  • پیدا کردن جواب برای این چراها، واقعا سخته
    پاسخ:

    واقعا سخته موافقم

  • ماهی سیاه کوچولو
  • از زامبی ها هم بدترن
    پاسخ:
    اره واقعا
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    man ke kheili be shoma sar mizanam
    nakone nazaratam ersal nemisheeeeeeeeeeeee
    baba man saharamaaaaaaaaaa

    پاسخ:
    کی؟؟؟؟
    کجاااااااااااااااااااااا؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
    دارم فکر می کنم این دو تا مطلب یعنی عشق و علشقی چه دخلی به داعش داره ، شاید به خاطر عینشون هاااااا
    پاسخ:
    هیچ ربطی به هم ندارند 
    این فکر هایی است که از ذهن من میگذره
    در مورد داعشی‌ها بهترین حرف را زدید: «حیفه نام آدم را برای اینها بگذاریم»
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی