زندگی

زندگی

زندگی کوزه آبی خنک و رنگین است،
آب این کوزه گهی تلخ، گهی شور، گهی شیرین است.
زندگی گرمی دلهای بهم پیوست است ،
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

باز هم داداش ناتنی

استاتوس واتس آپ زن داداش (ناتنی ) نوشته : پشت خنده هام غمه - روزگار بر خلاف آرزوهایم گذشت

میشه تا ته قصه را خوند . بیکاری برادر ناتنی اسبابی شده که بابام ناراحت باشه . زن بابا ناراحت باشه و ناراحتی زن داداش هم بخاطر همینه 

این پسری هیچ تلاشی برای پیدا کردن کار از خودش نشون نمیده 

حتی کار هم براش پیدا کردم نرفت

وقتی بیسوادی منتظر کار اداری نباید باشی

زن بابا تا حالا بدجنس بوده  ، یواشکی و هیشکی نفهمه  بد کرده بهمون اما الان میاد سراغ من که برای شازده پسرش کار پیدا کنم . آخه نمیشه من کار پیدا کنم و طرف برای کار کردن نیاد. ولی  من بخاطر بابام هر کاری ازم ساخته باشه  می کنم 


بهم میگن باهاش صحبت کن شاید یه کم به فکر کار باشه 

میگم   اهمیت نمیده به حرفای کسی . چی باید بگم بهش ؟

همین دیروز داشت عقد می کرد . اومدم در شادی ازدواجش باهاش شریک باشم . بهش تبریک بگم . اظهار شادی ام بابت ازدواجش بهش برسونم . 

بهم دروغ داد. کلا منکر قضیه شد.   حالا همچین آدمی چقد میخاد روی حرفهای من حساب باز کنه 


  • مـــــ ـ ـ ـ سـ ـ ـ ـ ـعـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـود

نظرات  (۳)

  • دفترچه خاطرات من
  • عجب عجب 
    هیییی شما وبتون شکلک نداره یه شکلک نیشخندی بزارم خخخخ
    اهل کار نیس این طرف ب خودت سختی نده 
    کار کردن غیرت میخواد ...

    تو این دوره زمونه باید برای هرکسی اندازه ارزشش قدم برداشت ، یه قدم از طروف اون و یه قدو از طرف شما
    آدم از تنی خودش راست نمی شنوه اون که دیگه ناتنی ، زیاد خودتونو درگیرش نکنید  بزارید دلش خوش باشه
    پاسخ:
    من رفتار اینها برام عادی است 
    سالهاست رفتارشون اینجوریه 
    ناتنی اند دیگه 
    در ضمن شما همچنان به تلات ادامه بده من جواب کامنت رو فقط قرررررررررررررررررررررررررررررمز می بینم
    پاسخ:
    آبی را نمیشه قرمز دید
    آبی آبیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی