زندگی

زندگی

زندگی کوزه آبی خنک و رنگین است،
آب این کوزه گهی تلخ، گهی شور، گهی شیرین است.
زندگی گرمی دلهای بهم پیوست است ،
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

مقدمه

اول اینکه خوش آمدید به وبم

از روی فرش قرمز حرکت کنید

سعی کردم آدمهای خوب اون وب را اینجا بیارم. پس شما که اینجا دعوت شدی به عنوان یک هم وبی خوب می شناسمت .

اما

 اول و مهمترین دلیلی که اومدم اینجا  یه سری آدمهایی بودن که می آمدند اونجا و شروع می کردن به اذیت کردن و کامنت های توهین آمیز می گذاشتند. نه آدرس میذاشتند نه چیزی. خسته ام کردن . برای همین فرار کردم

دوم اینکه از بلاگفا خسته شدم. محیط اینجا بیشتر به دلم چسپیده

سوم اینکه اینجا هم مشکلات خاص خودش را داره . مثلا من نمی تونم با موبایل کامنت هام را چک کنم. موبایلم این سایت را باز نمی کنه چراش را نمی دونم. هر کاری کردم باز نشد  . یا دیگه اینکه من نمی تونم آدرسم را در کامنت هام ذکر کنم چونکه به عنوان پیام تبلیغاتی می شناسد و ارسال نمیشه

چهارم اینکه اینجا بر خلاف وب های دیگه برای گذاشتن تصویر نیاز به آپلود تصویر نیست . خود وب فضایی را برای تصاویر و دیگر فایلها در اختیارت قرار میده

 

  • مـــــ ـ ـ ـ سـ ـ ـ ـ ـعـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـود

نظرات  (۲)

سلام
دوست فرهیخته من!
روزی قلمتون بیشتر باشه...
با(بی بند و باری)به روزم.
با احترام دعوتید.
دردفروشی
painstore.blog.ir
سلام
وبلاگ جدید مبارک .ایشالا اینجا خبری از مزاحمت ها نباشه و قلمتون بیش از پیش رونق داشته باشه .منتظر مطالب جدیدتون هستیم
پاسخ:
سلامت باشید
ایشااله که نخواهد بود
ممنون
ایشااله باز هم بنویسم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی