زندگی

زندگی

زندگی کوزه آبی خنک و رنگین است،
آب این کوزه گهی تلخ، گهی شور، گهی شیرین است.
زندگی گرمی دلهای بهم پیوست است ،
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

سه تار

شرکت بعد از پنج ماه زحمت کشیدن و لباس دادن
الان موندم این زحمتشون را چه شکلی جبران کنم  
***
یه شاگرد خانم داشتم چند سال قبل که می اومد پیشم و سه تار یاد می گرفت. دانشگاه که قبول شد رفت.
تا اینکه دیشب بهم پیام داد .خیلی وقت بود خبری ازش نداشتم 
و امروز زنگ زد 
میخاد دوباره بیاد کلاس  خصوصی سه تار 
اما من خیلی وقته دیگه سه تار کار نمی کنم
یعنی وقتش را ندارم 
حالا باید بگردم براش استاد سه تار تدریس کن پیدا کنم 


  • مـــــ ـ ـ ـ سـ ـ ـ ـ ـعـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـود

نظرات  (۱)

  • شیارهایِ مغزِ من
  • حیفتون نیومد سه تار رو بزارید کنار؟ :/
    پاسخ:
    حیفم اومد 
    ولی چاره ای هم ندارم - وقت خالی کم دارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی