زندگی

زندگی

زندگی کوزه آبی خنک و رنگین است،
آب این کوزه گهی تلخ، گهی شور، گهی شیرین است.
زندگی گرمی دلهای بهم پیوست است ،
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

عشق عشق

معتقدم 

یعنی ایمان دارم به این فکرم که 

یه عاشق باید به عشقش برسه و گرنه با بهترین ها هم ازدواج کنه داغ عشقش التیام بخش نیست و همیشه عذابش خواهد داد . 

و زندگی که بدون عشق شروع بشه زندگی نیست بلکه دقیقا گذران عمره 

برای رسیدن به عشق باید تلاش کرد

جووون کند

سختی کشید 

کتک خورد

و ....

ولی ارزشش را داره 





من الان دارم گذران عمر می کنم 


  • مـــــ ـ ـ ـ سـ ـ ـ ـ ـعـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـود

نظرات  (۴)

+
:)
افتخار دارید بهم سر زدید
منم اگر پسر بودم جز با عشقم ازدواج نمیکردم

پاسخ:
خواهش می کنم 


این قصه سردراز دارد.
نمی دونم چیزی بگم ، خوب من با نظراتتون موافقم ، ولی گاهی اوقات هر چقدرم بجنگی و مبارزه گمی و کتک بخوری و دلت بشکنه اگه نخواد بشه نمی شه و مجبوری گزدان عمر کنی
پاسخ:
شاید هم برسی - 
کمترین نتیجه این جنگیدن برای رسیدن به عشقت اینه که فردا روزی حسرت این را نمی خوری چرا تلاشت را نکردی . 
من تلاش نکردم . اگه پافشاری میکردم حتما میرسیدم . 
به گذشته که برمیگردم می بینم چقد بیخیال بودم اون روزها - از اون روزهای خودم بدم میاد

مسعود با حرفات تا حدی موافقم اما نه کاملا.راستش منو شوهرم هم بدون عشق ازدواج کردیم کاملا سنتی..اما خواستیم و شد..الان اینقدررهمو دوست داریم که بدون هم نمیتونیم نفس بکشیم ..با همه ی عیبهای اخلاقی و حتی ظاهریمون باز برای هم میمیریم...ادم عشق واقعی رو خودش میسازه مث یه دانه میکاره رشد میکنه و بار میده..اونکه تو گفتی هم من نمونه لش رو زیاد دیدم..عاشق هم بودن بهم رسیدن یکسال بعد نسبت به هم سرد شدن و کارشونو اشتباه دیدن و خودشونو احمق خطاب کردن..عشق واقعی باید ساخته بشه نه اینکه یهو بیاد و بره..ممکن بود اگه با عشقت ازدواج میکردی لابد الان یه حرف دیگه ایی میزدی و میگفتی کاش اینکارو نمیکردی..ادم خوبه با جیزهایی که داره بهترین زندگی رو بکنه..اینطور نیست؟؟
پاسخ:
قبول دارم فرمایشاتت و به این حرفهایی که زدی بارها فکر کردم اما نتونستم اون عشق در زندگیم بیارم . یا اینکه  اون عشق نمیاد
معتقدم عشق یکبار اتفاق می افته نه بیشتر 
اگه عاشق بودی و به عشق نرسیدی دیگه با هیشکی نمی تونی عشق را تجربه کنی 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی