زندگی

زندگی

زندگی کوزه آبی خنک و رنگین است،
آب این کوزه گهی تلخ، گهی شور، گهی شیرین است.
زندگی گرمی دلهای بهم پیوست است ،
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

;کربلا


  • مـــــ ـ ـ ـ سـ ـ ـ ـ ـعـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـود

نظرات  (۷)

سلام ... دنیای بی حسین به درد هیچ کس نمی خوره ...

پاسخ:

       سلام

همیمنطوره واقعا

منتظران مهدی مراقب باشید
حسین را منتظرانش کشتند..

هعییییی باعلی تسلیت میگم
پاسخ:

    آره همینطوره

تسلیت  میگم

میدونی مسعود دروغ چرا ولی من خیلی به اعتقاداتم گند خورده..خسته ام از اینهمه عزاداریها و گریه کردنهای چند هزار ساله...از بس یه چیزایی میبینم دیگه نمیدونم چی درسته چی غلط..شدم یه ادم خنثی که نه میتونه کافر بشه نه یه مسلمون..اینجا هم که شکلک نداره بشینم به حال خودم گریه کنم خو

پاسخ:
چی دیدی که به اعتقادات گند زده شده ؟؟؟؟؟؟ 



سلام آقا مسعود
ممنونم که به وبم سر زدی
اولین بازدید کننده و اولین نظر از ظرف شما بود
مرسی از نظرای زیبا و راهنمایی هاتون
با اجازه لینکتون کردم
انشاالله امام حسین(ع) دست منم بگیره و کمکم کنه
پاسخ:

سلام  خوشحال شدم

انشاالله

آقا مسعود من نمیدونم چرا لینک وبتونو که میخوام ذخیره کنم میزنه تبلیغاتی و اصلا ثبت نمیشه
ینی چرا؟
ای بابا
شما وقتی نظر میدین نمیتونین آدرس این وبتونو بذارین؟میگه تبلیغاتیه؟!!!
پاسخ:
از معایب بزرگ بلاگفا همینه -- تازه خیلی مسخره بازی دیگه هم داره - 
بین اون دوتا کدومش خیلی بهتره؟
الان دارم اسباب کشی میکنم منتها هنوز خونم مشخص نیست
برم کدومش؟
سلام.این با دیدن این عکس حس خوبی بهم دست داد ممنون
پاسخ:
سلام 
لطف دارید

چقد خوب که حس خوبی پیدا کردید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی